''ΕΙΣΒΟΛΗ'' ΤΗΣ ΜΠΟΥΝΤΕΣΛΙΓΚΑ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ.

2015-02-18 11:45

Η Μπουντεσλίγκα εξαπλώνεται στην ασιατική αγορά

Global Sports BusinessΠαρασκευή, 13 Φεβρουαρίου 2015 12:38

Η Μπουντεσλίγκα εξαπλώνεται στην ασιατική αγορά
 

Η γερμανική ποδοσφαιρική Λίγκα, η Μπουντεσλίγκα όπως είναι το επίσημο όνομα της, στην προσπάθεια που κάνει να επιταχύνει την ανάπτυξή της στρέφεται προς την αγορά της Ασίας, της πιο πολυκατοικημένης ηπείρου της γης. 

Η Μπάγερν Μονάχου, η πλουσιότερη και με τις περισσότερες διακρίσεις, ομάδα της χώρας, ανακοίνωσε πως τον Ιούλιο θα κάνει περιοδεία στην Κίνα, με σκοπό την προετοιμασία ενόψει της επόμενης χρονιάς,αλλά και την ικανοποίηση των εμπορικών αναγκών του συλλόγου.

«Όπως πέρυσι ταξιδέψαμε στις ΗΠΑ, έτσι και εφέτος θα κάνουμε περιοδεία στην Κίνα», δήλωσε στο Reuters ο υπεύθυνος διεθνούς στρατηγικής του βαυαρικού γίγαντα, Γιοργκ Βάκερ. «Υπάρχουν 170 εκατομμύρια ποδοσφαιρόφιλοι εκεί και τα 90 εκατομμύρια από αυτούς συμπαθούν την Μπάγερν. Οι προοπτικές είναι πραγματικά τεράστιες».

Η Μπάγερν δεν είναι η μοναδική ομάδα της χώρας που έχει βάλει στο στόχαστρό της την Ασία. Η μεγάλη της αντίπαλος, η Μπορούσια Ντόρτμουντ, άνοιξε πριν λίγους μήνες εμπορικό γραφείο στη Σιγκαπούρη, ενώ έχει το ελεύθερο να χρησιμοποιεί το δίκτυο της χορηγού αθλητικού υλικού της, της Puma.

Όλο και περισσότερες ομάδες της Μπουντεσλίγκα μεταφέρουν την χειμερινή τους προετοιμασία από προορισμούς όπως η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Τουρκία σε πλούσια ασιατικά κράτη όπως το Κατάρ και το Ντουμπάι. Η Μπάγερν, την ίδια στιγμή, έχει δώσει φιλικούς αγώνες τόσο στη Σαουδική Αραβία όσο και στην Ινδία.

Με προεξέχουσα την βαυαρική υπερδύναμη και δεύτερη την Ντόρτμουντ, οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της μεγάλης κατηγορίας κατάφεραν να σημειώσουν θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης για δέκατη συνεχή χρονιά. Τα γεμάτα γήπεδα, οι πολλοί χορηγοί, τα τηλεοπτικά δικαιώματα και κυρίως η σωστή διαχείριση κρατούν τις ομάδες κερδοφόρες. Ωστόσο, για να γίνει το επόμενο βήμα απαιτείτε να κοιτάξουν μακρύτερα από τα σύνορα της Γερμανίας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ντόρτμουντ, Χανς-Γιοακίμ Βάτσκε, μιλώντας στο Reuters υπερτόνισε τη σημασία της επέκτασης στην αγορά της Ασίας και τη βοήθεια που μπορούν να δώσουν σε αυτό οι μεγάλοι χορηγοί.

«Για εμάς είναι κομβικής σημασίας να «μεγαλώσουμε» μέσω των επιχειρηματικών και εμπορικών δικτύων των συνεργατών μας», είπε. «Η Μπουντεσλίγκα βρίσκεται ακόμα πίσω σε σχέση με αγγλικό και ισπανικό πρωτάθλημα όσον αφορά τα έσοδα από την πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων στο εξωτερικό. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Η Λίγκα μας πρέπει να αποκτήσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όταν συνδιαλέγεται σε διεθνές επίπεδο. Εξάλλου, είμαστε οι πρωταθλητές κόσμου

 

ΠΗΓΗ : https://www.sportandbusiness.gr/