ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΤΙΣ Η.Π.Α.

2014-08-06 16:46

ΗΠΑ: Το ποδόσφαιρο ξεπέρασε σε προσέλευση θεατών το μπέιζμπολ

Global Sports BusinessΤετάρτη, 06 Αυγούστου 2014 11:36

ΗΠΑ: Το ποδόσφαιρο ξεπέρασε σε προσέλευση θεατών το μπέιζμπολ
 

Το περασμένο Σαββατοκύριακο έφερε μια μεγάλη έκπληξη για το ποδόσφαιρο στις ΗΠΑ. Ο μέσος όρος προσέλευσης θεατών για τα δέκα παιχνίδια ποδοασφαίρου ήταν μεγαλύτερος από το μέσο όρο προσέλευσης των 15 παιχνιδιών μπέιζμπολ στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Αυτό που συμβαίνει με την άνοδο της δημοφιλίας του ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ δεν έχει προηγούμενο. Οι ποδοσφαιρόφιλοι μοιάζουν να είναι περισσότεροι από ποτέ και σπεύδουν να γεμίσουν τα γήπεδα στα οποία υπάρχει ποδοσφαιρική δράση.

Αυτό φάνηκε το περασμένο σαββατοκύριακο όπου οι οπαδοί που παρακολούθησαν από κοντά ποδοσφαιρικούς αγώνες ήταν περισσότεροι, σε μέσο όρο, από τους αντίστοιχους που πήγαν στα γήπεδα του μπέιζμπολ. Συγκεκριμένα, τα έξι παιχνίδια του MLS και τα 4 φιλικά που έγιναν για το International Champions Cup είχαν μέσο όρο προσέλευσης 36.317 θεατές, ενώ τα παιχνίδια του MLB είχαν μέσο όρο 34.179 θεατές.

Στην αύξηση του μέσου όρου βοήθησαν οι 109.318 θεατές που παρακολούθησαν το Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ-Ρεάλ Μαδρίτης στο Μίσιγκαν, το οποίο δε φημίζεται για το ποδοσφαιρικό του κοινό, καθώς δεν έχει ούτε ομάδα στο MLS. Αυτή ήταν η μεγαλύτερη προσέλευση σε αγώνα ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ. 

Μάλιστα τα εισιτήρια δεν ήταν καθόλου φτηνά, με το πιο φτηνό να κοστίζει 45 δολάρια και το πιο ακριβό 189 δολάρια, κάτι που σημαίνει ότι οι Αμερικανοί είναι προετοιμασμένοι να πληρώσουν για να δουν ακόμα και ένα φιλικό αγώνα ποδοσφαίρου. Για το MLS η μεγαλύτερη προσέλευση παρατηρήθηκε στο νέο στάδιο των Σαν Χοσέ Έρθκουεϊκς, στο οποίο βρέθηκαν 48.765 θεατές.

Η ομάδα του MLS, η οποία έχει σταθερά την πρώτη θέση στην προσέλευση φιλάθλων είναι οι Πόρτλαντ Τίμπερς, που έχουν ξεπουλήσει όλα τα εισιτήρια στους εντός έδρας αγώνες τους από το 2011 που μπήκαν στο πρωτάθλημα. Δικαιωματικά λοιπόν το Πόρτλαντ φέρει τον τίτλο, “Soccer City”.

 

ΠΗΓΗ : WWW.SPORTANDBUSINESS.GR