ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ ΡΟΝΑΛΝΤΟ.

2014-08-24 13:55

Ρονάλντο: Πρώτος στα σπορ, αλλά και πρώτος στα spots, με 40 εκατ. ευρώ από χορηγίες!

Marketing SportsΣάββατο, 23 Αυγούστου 2014 11:15

Ρονάλντο: Πρώτος στα σπορ, αλλά και πρώτος στα spots, με 40 εκατ. ευρώ από χορηγίες!
 

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο, δεν είναι τυχαία στο επίκεντρο της παγκόσμιας Ρεάλ, αλλά και του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, αφού είναι πρώτος στο σπόρ που υπηρετεί, πρώτος στην προβολή και στα διαφημιστικά spots, αλλά και πρώτος στα κέρδη απ΄όλα αυτά που κάνει.

Ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του κόσμου, για την περίοδο που πέρασε κι οδήγησε την Πορτογαλία αρχικά στην τελική φάση του Μουντιάλ, κόντρα στον Ιμπραϊμοβιτς και στην Σουηδία, αλλά στην συνέχεια πήρε και την 10η κούπα του «Τσάμπιονς Λιγκ» , για λογαριασμό της βασίλισσας Ρεάλ Μαδρίτης.

O CR 7 πουλάει και το όνομά του και την εμφάνισή του, αλλά και σε κάθε σημείο του κόσμου. Γι αυτό και είναι μεταξύ των τοπ αμειβομένων ποδοσφαιριστών, αλλά και των πιο αδρά …αμειβομένων από τους χορηγούς του.

Σύμφωνα με το Forbes, οι αμοιβές του από τους χορηγούς και τις διαφημίσεις που κάνει, φθάνουν στα 80 εκατομμύρια δολάρια.

Με την ευκαιρία και του Super cap της Ισπανίας, έκαναν οι γείτονες μας οι Ιταλοί, - που είναι οι επαγγελματίες στις χορηγίες κι εν γένει στον χώρο του επαγγελματικού αθλητισμού βρίσκονται χρόνια μπροστά - μια μίνι καταγραφή των χορηγών του CR 7.

Προσμετρήθηκαν 16 τοπ χορηγοί, από σαμπουάν κι αυτοκινητοβιομηχανία, αεροπορικές εταιρείες και ξεονοδοχεία, μέχρι και εταιρεία πετρελαιοειδών, έξω και πέρα από τις καθ΄ύλην αρμόδιες του αθλητικού γίγνεσθαι εταιρείες, που ντύνουν και καλοπίζουν τον Ρονάλντο.

Εναντι αδράς αμοιβής βέβαια, οι εταιρείες αυτές του παρέχουν, σε ετήσια βάση, 40 εκατομμύρια ευρώ, για να τις διαφημίζει και είναι στο σύνολό τους 16. Γι αυτό δεν βαριέται κανείς, κάθε τρεις και λίγο, να τον βλέπει στις διαφημίσεις, όπως κι αυτοί που τον ακολουθούν σε αυτά, είτε είναι ο Μέσι και ο Λεμπρόν, είτε ο Ναδάλ, ο Φέντερερ και η Σαράποβα, είτε ο Μάίκ Φελπς και η Φεντερίκα Πελεγκρίνι….με τον Μπέκαμ φυσικά νάχει μείνει στην ιστορία.


Ωραίος και ο συνδυαστικός τίτλος των Ιταλών της Corierre, που αναφέρει πώς ο Ρονάλντο είναι για τα Σπορ, τα σποτ και όλα μαζί για τον χρυσό, ήτοι (Ronaldo per Sport, e per spot : tutto de oro). Και πώς να μην είναι όλα χρυσά, όταν ο αθεόφοβος Πορτογάλος είναι το Νο1 στις διαφημίσεις των εξής …παγκόσμιων χορηγών.

Μετρείστε και δείτε: Samsung για τηλέφωνα, Ultrex για Σαμπουάν, ισοτονικά ποτάSoccerade, αεροπορική εταιρεία Fly Emirates, που είναι και χορηγός της Ρεάλ, KFC για μικρογεύματα, την τράπεζα Banco Espirito, την εταιρεία πετρελαιοειδών Castrol, την αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, την Tag Heuer για ρολόγια, την ReFa Active και τηνPAO, για τα δόντια, την Nike για τα χρυσά παπούτσια του,  την Pro Soccer Evolution, την Emporio Armani, την δική του γραμμή υποδημάτων με την επωνυμία CR7, τηνHerbaliffe

Αυτός είναι ο CR7, ο Κριστιάνο Ρονάλντο του ποδοσφαίρου, μια κινητή διαφήμιση του κόσμου…και πάει λέγοντας… Νάναι καλά ο άνθρωπος, γιατί συν τοις άλλοις είναι και φιλάνθρωπος, με την προσωπική εταιρεία αρωγής σε διάφορα ιδρύματα, που έχει στην Πορτογαλία.

ΠΗΓΗ : https://www.sportandbusiness.gr/