ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡ ΛΙΓΚ.

2017-10-18 00:23

Πρέμιερ Λιγκ: Στο 1,23 δισ. ευρώ τα έσοδα από χορηγίες - Οι τομείς με τη μεγαλύτερη συμμετοχή

Global Sports BusinessΤρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017 13:01

Πρέμιερ Λιγκ: Στο 1,23 δισ. ευρώ τα έσοδα από χορηγίες - Οι τομείς με τη μεγαλύτερη συμμετοχή
 

Το ποδόσφαιρο βρίσκεται στην καλύτερή του φάση, όσον αφορά το εμπορικό του κομμάτι, με την Πρέμιερ Λιγκ να είναι το πρωτάθλημα κυριαρχεί, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας CSM Sport and Entertainment.

Στελέχη της CSM Sport and Entertainment, εταιρείας σχεδιασμού στρατηγικής, ενεργοποίησης και αξιολόγησης χορηγιών στον χώρο της αθλητικής βιομηχανίας, διεξήγαγαν μία μεγάλη έρευνα για να διαπιστώσουν τον αριθμό και το μέγεθος των χορηγικών συμφωνιών στο ποδόσφαιρο και συγκεκριμένα στις πέντε ισχυρότερες «ποδοσφαιρικές οικονομίες» της Ευρώπης, Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία και Γαλλία.

Τα ευρήματα είναι πραγματικά εντυπωσιακά και δείχνουν πως ο «βασιλιάς» των σπορ έχει αναδειχθεί σε βασικό τρόπο διαφημιστικής προβολής των εταιρειών. Οι τρέχουσες συμφωνίες για χορηγία φτάνουν τις 1.769, προερχόμενες από 1.156 διαφορετικές εταιρείες από 50 χώρες. Από αυτές, στις πέντε μεγάλες λίγκες καταλήγουν λίγο λιγότερα από 4 δισ.

Είναι ευρέως γνωστό πως η Πρέμιερ Λιγκ καταφέρνει να εξασφαλίζει το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον. Για αυτό και το 31,4% του συνολικού ποσού για χορηγίες δίδεται στις ομάδες της Πρέμιερ, αλλά και στην ίδια ως λίγκα. Αρκετά πιο πίσω από το 1,23 δισ. του αγγλικού πρωταθλήματος βλέπουμε τα 726 εκατ. της Μπουντεσλίγκα και τα 672 εκατ. της Λα Λίγκα.

Πρέμιερ: Χορηγίες ανά τομέα και οι εταιρείες που δαπανούν τα περισσότερα

Οι ερευνητές έδωσαν μεγαλύτερη βάση στην Πρέμιερ Λιγκ, θέλοντας να μάθουν περισσότερα για τις χορηγίες στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα. Αυτό που διαπίστωσαν είναι πως οι αεροπορικές εταιρείες ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα και συγκεκριμένα 109,3 εκατ. Η Etihad δίνει τα περισσότερα μέσα από το deal 45εκατ. που έχει με τη Μάντσεστερ Σίτι.

Οι εταιρείες στοιχήματος ακολουθούν οικονομικά με 94,8 εκατ., ωστόσο υπερτερούν αριθμητικά με 35 διαφορετικά χορηγικά συμβόλαια. Η SportPesa πληρώνει συνολικά 13,1 εκατ.

Στην τρίτη θέση βλέπουμε τον οικονομικό τομέα που καταβάλει στις ομάδες και τη λίγκα 89,1 εκατ. Η Μάντσετερ Γιουνάιτεντ έχει 13 διαφορετικούς χορηγούς από αυτό τον εταιρικό χώρο (κάθε συνεργάτης σε διαφορετική γεωγραφική αγορά), ωστόσο η Λίβερπουλ κερδίζει τα περισσότερα λόγω της χορηγίας φανέλας της τράπεζας StandardChartered (34 εκατ. ευρώ).

Από κοντά τα ελαστικά με μεγάλες εταιρείες να πληρώνουν 86,5 εκατ. για να συνδεθούν με το ποδόσφαιρο. Τα περισσότερα (46 εκατ.) προέρχονται από την Yokohama, χορηγό φανέλας της Τσέλσι.

Την 5άδα κλείνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες με 70,8 εκατ. ευρώ με τη συμφωνία που ξεχωρίζει να είναι αυτή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη Chevrolet, αξίας 60 εκατ. ευρώ.

Τις επόμενες θέσεις καταλαμβάνουν οι ζυθοποιίες, οι τηλεπικοινωνίες, η ενέργεια, τα τρόφιμα και οι εταιρείες ηλεκτρονικών. 

 

ΠΗΓΗ : WWW.SPORTANDBUSINESS.GR